Programmatic advertising werkt efficiënt, data-driven en is realtime inzetbaar. Om nóg effectiever te targeten, gebruiken we inzichten uit onze voorspellende modellen.
Vol vertrouwen je nieuwsbrief uitsturen? Onze uitgebreide checklist helpt je hierbij. Sla het op, print het uit en verstuur vanaf vandaag enkel nog perfecte nieuwsbrieven!
Je wilt je data op een effectieve manier inzetten voor de verbetering van de prestaties van je organisatie. Maar welke data is nu echt bruikbaar? We leggen het je uit.
Het RFM-model is een handig segmentatiemodel waarmee je de waarde van je klant(groep)en kunt bepalen. Het is een goede basis om je (direct) marketingstrategie te bepalen.
Nieuwe klanten werven is altijd top, maar bestaande klanten behouden is beter. Het kost je namelijk vijf keer meer geld om een nieuwe klant binnen te halen.
Market basket kijkt naar de samenhang tussen producten die je huidige klanten al bij je afnemen. Het creëert een stevig fundament voor een cross-sell strategie.