Oplossingen
Onze Oplossingen
Voor Marketing
Boost conversie en leadkwaliteit door klantwensen te ontdekken
Voor Sales
Vind de meest kansrijke leads, zie cross-sell kansen en verhoog conversie
Acquisitie
Vind de beste gekwalificeerde leads
Upsell & Cross-Sell
Haal meer rendement uit je huidige klanten
Klantbehoud & Loyaliteit
Win klanten terug en behoud ze
Ons Online Platform
Alles in één
Over Ons
Ons Verhaal
Onze reis naar data gedreven excellence
Het Team
De gezichten achter Exsell
Vacatures
We're hiring!
We zijn altijd op zoek naar nieuwe talenten. Kom ons team versterken!
Inspiratie
Contact
Inloggen
Inloggen Portal
Inloggen Tableau
Demo aanvragen
Inspiratie
Blogs
Klantontwikkeling
Klantontwikkeling
Categorieën
Acquisitie
Business
Data Quality
Data Science
Email Marketing
Klantbehoud
Klantontwikkeling
Leadgeneratie
Lifestyle
Marketing Automation
Product
Segmentatie
Acquisitie
Business
Data Quality
Data Science
Email Marketing
Klantbehoud
Klantontwikkeling
Leadgeneratie
Lifestyle
Marketing Automation
Product
Segmentatie
Klantontwikkeling
Adrine Bandari
August 1, 2023
Cross-selling: meer verkopen aan je bestaande klanten
Als data-gedreven marketing- en salesbureau begrijpt Exsell het belang van effectieve cross-selling. Maar wat houdt cross-selling eigenlijk in? In deze blogpost leggen we alles uit wat je moet weten over cross-selling.
Klantontwikkeling
Adrine Bandari
October 31, 2022
Effectievere data gedreven aanpak in conversieoptimalisatie
Het meetbaar maken van conversies biedt veel inzichten in het gedrag van bezoekers. Gebruik deze inzichten om je website te optimaliseren.
Klantontwikkeling
Daisy Weber
October 17, 2022
Cialdini: 6 beïnvloedingsprincipes voor meer conversie
Gebruik Cialdini's principes om effectiever te verkopen. In dit artikel lichten we ze toe en geven we voorbeelden om ze direct zelf toe te passen.
Klantontwikkeling
Adrine Bandari
October 3, 2022
Data gedreven marketing in de customer journey
Onderzoek onder online marketeers toont aan dat beter gebruik maken van data topprioriteit heeft in de verdere ontwikkeling van marketingorganisaties.