Nieuw van Exsell - De Lifecycle Segmenter

Product

We hebben een platform gelanceerd waarmee iedere ondernemer en commercieel manager eenvoudig inzicht krijgt in waar zich kansen en bedreigingen bevinden binnen zijn klantenbestand. 

Vanuit het platform kun elke ondernemer of commercieel manager meteen actie ondernemen om de kans te verzilveren of om potentieel omzet verlies in de kiem te smoren. 

Waarom?

Je klantenbestand is een goudmijn voor groei.
Behaalde orders en omzet uit het verleden kunnen als best practise worden ingezet voor acquisitie. Maar data is vaak dubbel, verspreid opgeslagen, achterhaald en de expertise moeilijk te vinden om potentie inzichtelijk te maken.
Exsell heeft de tools en best practises
om de data op te schonen, te verrijken, structureren en te presenteren en dit schaalbaar en toegankelijk gemaakt. 

Klanten behouden is 5x goedkoper dan acquisitie

Bedrijven verliezen veel klanten omdat de deur open staat. Er is teveel focus op acquisitie en door te weinig contact, wordt een weglopende klant pas opgemerkt als het te laat is.
Exsell heeft de beste modellen om inzichtelijk te maken welke klant op het punt staat te vertrekken en biedt suggesties om vroegtijdig actie te ondernemen.

Klanten ontwikkelen levert ‘double digit’ groei
De kans om een dienst te verkopen aan een bestaande relatie ligt tussen de 60 - 70%, terwijl dat getal bij nieuwe relaties rond de 5 - 20% ligt. Het loont dus om klanten te ontwikkelen.

Exsell voorspelt de beste proposities en beste momenten om klanten te ontwikkelen en realiseert aantoonbaar double digit conversie verhoging bij diverse klanten.

Direct actie ondernemen via ieder wenselijk platform

De diversiteit aan cloud applicaties bieden bedrijven maatwerkoplossingen waarmee klanten het best bediend kunnen worden. Maar dit leidt soms tot spaghetti systemen met onderbroken klantreizen die tot ontevredenheid leiden.
Exsell heeft de ervaring om platform onafhankelijk data te laden en lossen en zorgt ervoor dat de klantcontactstrategie goed tot uiting komt, ondanks spaghetti landschappen.

De eerste stap?
De potentie van je klantenbestand maximaal benutten met de Lifecycle Segmenter.

En daarna?
Het schaalbaar maken en laagdrempelig aanbieden van de volledige suite die Exsell internationaal commercieel succes heeft geboden. Zodat klein middenbedrijven in Nederland vanuit één platform direct de potentie kunnen benutten van hun business. Met in de komende maanden de uitrol en uitbreiding van het platform met:

  • Structureel data ontdubbeling, opschoning en verrijking
  • Leadijsten en look-a-like klanten
  • Cross- en upsell potentie per product of business line
  • Webshop en Marketing Automation integratie
  • Self-service koppelingen voor het laagdrempelig laden en lossen van data
Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Ik ga akkoord met de Privacy Policy