De Exsell Intelligence Factory
Inzicht in doelgroepen, content, proposities en kanalen
Je kent de mooie voorbeelden, maar hoe pas je ze toe binnen je eigen organisatie? Heb je de data wel in huis en hoe zit het met datakwaliteit? Heb je wel de aantallen in huis? En wat als je niet het budget hebt van een grote corporate? We introduceren graag de Exsell Intelligence Factory.
In onze factory laad je je data in. Bestanden of API, wat voor jou het makkelijkste is. We mappen je data naar ons uitgewerkte datamodel, waarmee jouw bronnen opgeschoond, ontdubbeld en verrijkt worden. Hiermee bouwen we profielen ("360 graden klantbeeld"), waarmee we de basis hebben voor de analyses.
Als de basis staat dan kunnen we segmenteren. Kies een van onze lifecycle segmentatiemodellen om zo relevante acties per prospect en klant te bepalen.
De relevante acties voeden we met inzichten uit voorspellende modellen. Van random forest tot neurale netwerken, we hebben vele technieken klaar staan voor je om inzicht te geven in kansrijke prospects, next best offers, next best actions en nog veel meer.
We geven inzicht in vier vragen:
- Welke doelgroepen zijn het meest kansrijk?
- Welke content is relevant voor wie?
- Welke propositie is relevant voor wie?
- Via welke kanalen kan ik iemand het beste benaderen?
En als dat inzicht er is? Dan helpen we je om deze succesvol te implementeren. En vervolgens om dit steeds beter te doen met behulp van onze performance cycles!