BLOG PAGINA

Home » Blog Nederlands

DELEN IS VERMENIGVULDIGEN!

En daarom delen we graag onze passie voor data met jou. Hier kun je alles lezen op het gebied van data-gedreven werken. Denk aan nieuwe innovaties, how to’s, trends of gewoon wat ons dagelijks bezighoudt. Wil je ook voorop blijven lopen en geen blogartikelen mislopen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

DELEN IS VERMENIGVULDIGEN!

En daarom delen we graag onze passie voor data met jou. Hier kun je alles lezen op het gebied van data-gedreven werken. Denk aan nieuwe innovaties, how to’s, trends of gewoon wat ons dagelijks bezighoudt. Wil je ook voorop blijven lopen en geen blogartikelen mislopen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Het belang van goed datakwaliteit

Het belang van goed datakwaliteit

Het belang van goede datakwaliteit​De wereld om ons heen verandert in rap tempo. Met name digitaal. Organisaties zien steeds vaker het belang van betrouwbare data en willen data gedreven werken. Logisch, want de beschikbare data van tegenwoordig is...

Lees meer
Checklist voor een perfecte nieuwsbrief

Checklist voor een perfecte nieuwsbrief

Checklist voor een perfecte nieuwsbriefJe nieuwsbrief is eindelijk klaar om verstuurd te worden. Langzaam beweeg je de cursor richting de verzendknop, maar opeens slaat de twijfel toe. Klopt de tekst? Werken alle links en zijn ze ook gekoppeld aan de...

Lees meer
Churn propensity model: hoe werkt het?

Churn propensity model: hoe werkt het?

Churn propensity model: hoe werkt het?Churn gaat uit van de gedachte dat, hoewel alle klanten anders zijn, zij toch bepaalde overeenkomstige patronen laten zien in hun customer lifetime cycle. Het churn propensity model maakt deze patronen...

Lees meer
7 must-have klantenanalyses voor B2B

7 must-have klantenanalyses voor B2B

7 must-have klantenanalyses voor B2BEen klantenanalyse vergroot je inzicht in je doelgroep. Het brengt in kaart wie je (potentiële) klanten zijn, welke behoeften ze hebben en hoe je hen het best kunt bereiken. Wanneer je meer van je klanten af weet,...

Lees meer
Lead scoring 101: succesvol aan de slag

Lead scoring 101: succesvol aan de slag

Lead scoring 101: succesvol aan de slagMet lead scoring maak je inzichtelijk wanneer een lead ‘warm’ genoeg is om benaderd te worden. Dit wordt gedaan aan de hand van het toekennen van punten op basis van de eigenschappen die een lead heeft en het...

Lees meer
Conversie attributie: hoe werkt het?

Conversie attributie: hoe werkt het?

Conversie attributie: hoe werkt het?E-commerce platforms zetten verschillende marketingkanalen in om hun producten te verkopen. Wanneer klanten een order plaatsen via de website, zijn er waarschijnlijk al eerdere contactmomenten geweest via andere...

Lees meer
7 Data-driven klantretentie strategieën

7 Data-driven klantretentie strategieën

7 Data-driven klantretentie strategieën​Nieuwe klanten werven is altijd top, maar bestaande klanten behouden is vaak véél beter. Want het kost je gemiddeld vijf keer meer geld om een nieuwe klant binnen te halen. En wat denk je van alle uren die je...

Lees meer
Data-driven marketing trends 2020

Data-driven marketing trends 2020

Data-driven marketing trends 2020Online marketing zonder data is als bier zonder alcohol. Dat wil je niet!😉 Gelukkig zien ook andere organisaties steeds vaker het belang van data-driven marketing in. In dit blog delen we de grootste data-driven...

Lees meer
Meer leads genereren: 6 tips

Meer leads genereren: 6 tips

Meer leads genereren: 6 tipsLukt het je maar niet om online bezoekers om te zetten naar leads? No worries! In dit artikel beschrijven we 6 bruikbare manieren om eenvoudig aan nieuwe leads te komen. Want… Zonder leads is er tenslotte geen business. 1....

Lees meer
Hallo Exsell

Hallo Exsell

For English please go here. Vandaag is voor ons een spannende dag. We informeren onze klanten en relaties over een nieuwe stap in onze ontwikkeling. Na vier jaar binnen het netwerk van RedFoxBlue geopereerd te hebben, slaan we vandaag onze vleugels uit onder de nieuwe...

Lees meer
Data-driven werken in 3 stappen

Data-driven werken in 3 stappen

Stappenplan om data-driven te werkenIn marketing draait tegenwoordig alles om data. En dat maakt het er niet altijd makkelijker op. Waar organisaties aan de ene kant over een overload aan informatie beschikken en moeite hebben om de juiste informatie...

Lees meer
5 makkelijke e-mail copywrite technieken

5 makkelijke e-mail copywrite technieken

5 makkelijke e-mail copywrite techniekenCopywriting betekent eigenlijk niets meer en niets minder dan iets verkopen van achter je toetsenbord. Het is persuasief tekstschrijven met als doel ervoor zorgen dat de ontvangers overgaan tot een specifieke...

Lees meer
Programmatic advertising: hoe werkt het?

Programmatic advertising: hoe werkt het?

programmatic advertising: hoe werkt hetProgrammatic advertising is natuurlijk niets nieuws. Wat wel nieuw is, is de enorme inhaalslag dat het aan het maken is. Zo is de online advertentiemarkt in Nederland het afgelopen jaar nog met 9 procent...

Lees meer
eRFM in e-mail marketing

eRFM in e-mail marketing

erfm in e-mail marketingIn een eerder artikel heb ik je uitgelegd waarom het als email marketeer verstandig is om aan de slag te gaan met een RFM-analyse. Daarbij vertelde ik ook al kort wat over Engagement RFM (eRFM). In dit vervolgartikel wil ik...

Lees meer
Krachtige lead magnets in 6 stappen

Krachtige lead magnets in 6 stappen

krachtige lead magnets in 6 stappenHet genereren van goede leads is soms een behoorlijke uitdaging. Want waarom zouden potentiële klanten hun contactgegevens bij jou achterlaten als de voordelen hiervan niet duidelijk zijn? De beste manier om...

Lees meer

EXSELL

We structureren data, passen geavanceerde analysetechnieken toe en ontwerpen programma’s gericht op meer leads, sales en tevreden klanten. Onze Intelligence Factory biedt een breed scala aan voorspellende modellen en geeft onze klanten daarmee inzicht in relevante doelgroepen, kansrijke proposities en effectieve kanalen.

Burgemeester Burgerslaan 40A,
5245 NH Rosmalen

 

+31 88 - 732 40 00
contact@exsell.nl
 

WAAROM EXSELL

Bij Exsell houden we het niet enkel bij ‘nulletjes en eentjes’. We helpen onze klanten ook met het inrichten, uitvoeren en optimaliseren van hun data gedreven contactstrategie om daarmee inzichten te vertalen in klinkende resultaten. 

    Resultaatgericht

    Proven best practices

    Data driven

    B2B specialist

    CERTIFICERINGEN

    Uiteraard gaan we vertrouwelijk om met alle data die met ons gedeeld wordt. Het gouden privacy waarborg bevestigt dit, maar lees ook vooral meer in ons privacy statement.

    Privacy waarborg

    FD Gazellen 2019

     

     

    NIEUWSBRIEF

    Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van data driven marketing, meld je aan voor onze nieuwsbrief

    Exsell © 2020 powered by Nettl-Waalwijk | Privacyverklaring | Bedrijfsgegevens